فرماندار رشتخوار گفت: تمام پروژه‌های راکد در این شهرستان پس از ۱۵ سال با تلاش‌های دولت سیزدهم فعال شدند.
کد خبر: ۹۵۷۳۶۹۴
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از رشتخوار، حسین باهوش در نشست هم‌اندیشی با ائمه جمعه و امامان جماعت شهرستان که با محوریت انتخابات ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب است و نباید اجازه بدهیم دشمن با ایجاد ناامیدی در بین مردم کاری کند که تلاش‌های انجام شده دیده نشود.

وی افزود: امروز مهم‌ترین معضلات و مشکلات در فضای مجازی شکل‌گرفته و در این بستر دشمن جوانان و نوجوانان ما را هدف می‌گیرد؛ امروز برای شکست دشمن باید کاری کنیم که مشارکت حداکثری در انتخابات رقم بخورد.

 فرماندار رشتخوار با تأکید بر تلاش‌های صورت‌گرفته در دولت سیزدهم در سطح شهرستان اذعان داشت: تمام پروژه‌های راکد پس از ۱۵ سال با تلاش‌های صورت‌گرفته مجدد فعال شده است. یکی از مهم‌ترین پروژه‌های راکد سایت اداری رشتخوار است که بعد از ۱۶ سال فعال شد.

 باهوش ادامه داد: پروژه استخر شنای رشتخوار نیز در آخرین پیگیری انجام شده با اعتباری بالغ‌بر ۹ و نیم میلیارد تومان در حال تکمیل است. مشاور طرح و پیمانکار در موضوع استخر مشخص شده که ظرف چهار ماه آینده تکمیل می‌شود.

 فرماندار رشتخوار بیان کرد: در پروژه آبرسانی، ۹۰ کیلومتر زیرسازی شبکه آب انجام شده و در محور جنگل نیز دبی آب از هشت اینچ به ۲۱ اینچ افزایش پیدا کرده و سه حلقه چاه شرب برای رفع مشکلات کم‌آبی منطقه احداث شده است. پیگیری احداث مخزن ۱۳ هزارمترمکعبی در شهر رشتخوار و نهایی‌شدن آن نیز در دست اقدام است.

 وی تصریح کرد: در حوزه راه در بخش جنگل ۲۶ کیلومتر و تقریباً ۵۷ کیلومتر روکش آسفالت در مسیر جاده‌ای شهرستان انجام شده و طبق هماهنگ‌های صورت‌گرفته مسیر جاده‌ای حسین‌آباد تا مهدی‌آباد به‌زودی آسفالت می‌شود.

 نماینده عالی دولت در رشتخوار بیان کرد: بیش از ۶ خانه عالم در سطح روستاها احداث شده، دانشگاه پیام‌نور رشتخوار تعطیل شده بود، اما با پیگیری مجدد پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جاری انجام شده و امسال ۴۵۰ دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند. همچنین اخذ مجوز اورژانس جاده‌ای و پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر و بهره‌برداری از ۱۷ زمین چمن مصنوعی از دیگر اقدامات مؤثر در این شهرستان است.

 وی در ادامه با تأکید بر ارائه خدمات مطلوب به روستاهای سطح شهرستان عنوان کرد: طی مدت ۲ سال اقدامات آسفالت برای ۲۲ روستا انجام شده است.

 فرماندار رشتخوار با اشاره به اینکه در حوزه مسکن شهری متأسفانه همکاری در شهر رشتخوار به‌خوبی انجام نشده است، گفت: در حوزه مسکن شهری ۴۷ قطعه در شهر جنگل هم‌اکنون قرعه‌کشی شده و در شهر جنگل ۱۰ هکتار از ۲۴ هکتار معرفی شده در حال تغییر کاربری برای بهره‌مندی از طرح جوانی جمعیت است.

 باهوش تصریح کرد: ما جشن روستای بدون گاز را به‌زودی در سطح شهرستان با بهره‌مندی هفت روستای باقی‌مانده بخش جنگل خواهیم گرفت؛ احداث پلیس‌راه، ارتقای شهرداری رشتخوار، طرح تفصیلی شهر رشتخوار و شهرک فرهنگیان از پروژه‌های دیگر بوده که اجرایی شده و موضوع پلاک ۵۰ در بخش جنگل از دیگر موضوعات و کارهای انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها